اهای توکه عشقمی
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
اهای تو که عشق منی به فکر من باش یکمی به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یکمی آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم آهای تموم زندگیم رو به غروبــه زندگیم آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم آهای تموم دلخوشیم داری تــو غصه می کشم.. m ..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 / 8 / 1392برچسب:کتیج تارنگارحامدرئیسی,شعرعاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 918
بازدید کل : 177945
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1